ENNOVA zaprojektowała i wdrożyła Intranet w firmie Eurovia Polska.
Intranet dostępny jest dla ponad 900 pracowników w 17 miastach w Polsce. 

Główne moduły Intranetu to m.in.: książka teleadresowa, zarządzanie urlopami, grafik urlopów, obsługa wniosków i zamówień, aktualności oraz kalendarz wydarzeń.

Ważnym aspektem wdrożenia jest narzędzie do zarządzania dokumentami oraz elastyczny system praw dostępu do dokumentów i sekcji tematycznych.

Intranet został również zintegrowany z usługą Active Directory, umożliwiającą logowanie
za pomocą tych samych danych dostępowych co do sieci firmowej.

Unikalnym elementem Intranetu są funkcje społeczności firmowej: zarządzanie własnym profilem, ogłoszenia, galerie zdjęć, tworzenia wpisów na tablicy oraz moduł Współpracownicy, umożliwiający tworzenie kręgu własnych kontaktów w firmie.

Po zakończeniu projektu ENNOVA świadczy usługi stałej opieki nad Intranetem.

Do zadań ENNOVA należało:

  • Analiza procesów biznesowych
  • Zaprojektowanie makiet i projektów graficznych
  • Budowa, wdrożenie i uruchomienie
  • Szkolenie i przygotowanie dokumentacji
  • Migracja danych

Czas realizacji: 4 miesiące
Technologie: PHP, JQuery, XML, MySQL

Eurovia powstała w 2003 roku i jest spółką Grupy Eurovia, która przynależy do lidera budowlanego Grupy VINCI. Eurovia jest obecna w 17 miastach w Polsce, w których przygotowywane są oferty na realizację inwestycji drogowych i kolejowych.